Our Dear Followers


heyy korangg semuee ! yess ,brape lame dahh aku tak updatee niee ? haha ,haniss heree ! XD

puteri and mia ,korang punyer entry buad aku terharuu dan 'empangan air' aku bocorr ! T^T

okee ,yeaahh ,korangg ,aku tahuu kite makinn kerapp gaduhh sekarangg ,mungkin disebabkan faktor cuace ,haha ,ade kne mngene keaa? ,hee ,abaikan ,

bagi aku ,pergaduhan tuh laa yg akan mmbuatkan kite semakin knall and faham antare satu sama lainn ! ,btul kan ? ,pergaduhan tuh jgak yg akan mematangkan kite kan ? ,ape pun yg terjadi antare kite ,aku harap ia xkan lame dan kite xkan putus kawann ,

and for sure klauu kite bergaduhh aku takut akan kehilangann ,korang mesti penahh rase kan ? ,dan perasaan tuh peritt ,okee ,aku xnakk benda tuhh jadi dekat kite ! ^^

btw ,aku syangg korang ! <3>

0 comments:

Post a Comment

 

About Us

My photo
Hi sweet 17 , We're EverLastingBestBestFriends ♥♥♥

Blog Archive

Total Pageviews

Powered By Blogger